Išči
Meni

Nahajate se tukaj Uvod Vse o nakupu Vračilo in reklamacija

Reklamacija

Dobili ste blago in je nekaj narobe? Čimprej nas kontaktirajte prek e-maila na info@artalo.si in poiskali bomo rešitev.

Kako pravilno reklamirati blago

Napišite nam e-mail

Napišite nam e-mail

V primeru, da nekaj ni v redu, napišite nam čimprej na e-mail.
Opis težave

Opis težave

Točno nam opišite težavo, ki ste jo pri ogledalu našli. Po potrebi priložite tudi fotografijo.
Čakajte na naš odgovor

Čakajte na naš odgovor

Odgovor po e-mailu ali telefonu pričakujte najkasneje naslednji dan.
Reševanje pritožbe na daljavo ali potreba poslati blago

Reševanje pritožbe na daljavo ali potreba poslati blago

V primeru, da je treba blago poslati nazaj, je treba ogledalo previdno zaviti v embalažo tako, da ne pride do poškodbe med prevozom. K pošiljki priložite reklamacijsko poročilo.
Gor