Išči
Meni

Nahajate se tukaj Uvod Vse o nakupu Vračilo in reklamacija

Reklamacija

Dobili ste blago in je nekaj narobe? Čimprej nas kontaktirajte prek e-maila na info@artalo.si in poiskali bomo rešitev.

Kako pravilno reklamirati blago

Napišite nam e-mail

Napišite nam e-mail

V primeru, da nekaj ni v redu, napišite nam čimprej na e-mail.
Opis težave

Opis težave

Točno nam opišite težavo, ki ste jo pri ogledalu našli. Po potrebi priložite tudi fotografijo.
Čakajte na naš odgovor

Čakajte na naš odgovor

Odgovor po e-mailu ali telefonu pričakujte najkasneje naslednji dan.
Reševanje pritožbe na daljavo ali potreba poslati blago

Reševanje pritožbe na daljavo ali potreba poslati blago

V primeru, da je treba blago poslati nazaj, je treba ogledalo previdno zaviti v embalažo tako, da ne pride do poškodbe med prevozom. K pošiljki priložite reklamacijsko poročilo.

Reklamacija izdelka

Kako uveljaviti reklamacijo?

VVse izdelke pred njihovo odpremo preverimo in smo zelo ponosni, da vam lahko pošljemo popolnoma brezhiben izdelek. Če bi kljub temu ugotovili, da je z ogledalom po prevzemu nekaj narobe, kontaktirajte nas čimprej po e-mailu na info@artalo.si n težavo nam opišite. Najkasneje naslednji dan lahko pričakujete naš odgovor.

Kaj je treba priključiti k reklamiranemu izdelku?

Najbolje, da kakršnokoli morebitno težavo najavite najprej prek e-maila na info@artalo.si. V e-mailu nam podrobno opišite težavo, ki ste jo pri izdelku odkrili, pripišite tudi številko vašega naročila ali računa in potem do naslednjega dne pričakujte naš odgovor.

Gor