Nahajate se tukaj Uvod Vse o nakupu Vračilo in reklamacija
Reklamacija
Kako pravilno reklamirati blago
Napišite nam e-mail
Opis težave
Čakajte na naš odgovor
Reševanje pritožbe na daljavo ali potreba poslati blago
Reklamacija izdelka
Kako uveljaviti reklamacijo?
VVse izdelke pred njihovo odpremo preverimo in smo zelo ponosni, da vam lahko pošljemo popolnoma brezhiben izdelek. Če bi kljub temu ugotovili, da je z ogledalom po prevzemu nekaj narobe, kontaktirajte nas čimprej po e-mailu na info@artalo.si n težavo nam opišite. Najkasneje naslednji dan lahko pričakujete naš odgovor.
Kaj je treba priključiti k reklamiranemu izdelku?
Najbolje, da kakršnokoli morebitno težavo najavite najprej prek e-maila na info@artalo.si. V e-mailu nam podrobno opišite težavo, ki ste jo pri izdelku odkrili, pripišite tudi številko vašega naročila ali računa in potem do naslednjega dne pričakujte naš odgovor.