Išči
Meni

Nahajate se tukaj Uvod Vse o nakupu Pogosto zastavljena vprašanja

Pogosto zastavljena vprašanja

Preberite najpogosteje zastavljena vprašanja naših strank

Pošiljanje in dostava

Katere načine napajanja ponujate?

Glede na dimenzije pošiljke, njeno težo in vaš naslov, bomo pošiljko na vaš dom pripeljali z najprimernejšim prevoznikom. Izbiramo med GLS, DPD, Pošta Slovenije, Express One in Gebrüder Weiss. Čas dostave od odpreme je običajno 3 delovne dni. Dostava je brezplačna.

Koliko časa traja dostava?

Trudimo se, da bi pošiljko dostavili čim prej. Čas dostave je odvisen od končnega prevoznika, vendar običajno traja dodatno 2-3 delovna dneva.

Koliko stane pošiljanje?

Dostava je popolnoma brezplačna.

Ali je embalaža ogledala zadostna in ali je ogledalo varno za prevoz?

Naše podjetje ima bogate izkušnje z varnim pakiranjem in prevozom ogledal, zato so poškodbe zelo redke. V redkih primerih poškodb bomo poskrbeli za hitro zamenjavo, potem ko boste ob prejemu izpolnili poročilo o poškodbi. Zagotavljamo vam nakup brez skrbi in zanesljivost naših storitev.

Kako lahko spremljam svojo pošiljko?

Ko bo pošiljka odpremljena, boste neposredno od prevoznika prejeli informacije o sledenju. V večini primerov lahko trenutno lokacijo paketa spremljate prek spleta.

Plačilo

Kako lahko opravim plačilo?

Izbirate lahko med več možnostmi plačila, vključno s hitrim spletnim plačilom. Vse plačilne možnosti zagotavljajo vodilni ponudniki, kar zagotavlja največjo varnost vaših osebnih podatkov. Več informacij najdete v razdelku Dostava in plačilo.

Vračila in reklemacije

Kakšno garancijo ima moj izdelek?

Garancija je vedno 2 leti.

Kaj naj storim, če moje blago prispe poškodovano?

Takoj nas kontaktirajte po elektronski pošti. Pošljite nam številko naročila, fotografije poškodovanega izdelka in opišite težavo. Poškodovanega ogledala ne nameščajte!

Ali moram plačati poštnino, če izdelek vrnem?

Če je poškodba nastala po naši krivdi, vam ni treba plačati poštnine. Vaša odgovornost je le, da ogledalo skrbno zapakirate, mi pa vam bomo na naše stroške poslali kurirja. Če je napaka na strani stranke, lahko organiziramo kurirja, vendar je stranka odgovorna za stroške pošiljanja. Za 36 € ponujamo storitev dostave škatle, ki je pripravljena za samo vstavitev ogledala za njegov varen prevoz.

Izdelki

Ali priporočate izbiro gumba na dotik ali neposredno povezavo ogledala z električno energijo (stikalo po meri)?

Izbira je odvisna od individualnih želja vsake stranke. Z gumbom na dotik lahko uravnavate intenzivnost osvetlitve. Če pa imate raje čisto zasnovo ogledala, priporočamo izbiro priključitve ogledala na lastno stikalo.

Ali je gumb na dotik težje upravljati, če je ogledalo zamegljeno?

Senzor gumba na dotik je za ogledalom, zato zameglitev ne povzroča težav.

Kje je nameščeno stikalo senzorja svetlobe v ogledalu in kako deluje?

Senzorsko stikalo se nahaja na sprednji strani ogledala. To stikalo se odziva na premik vaše roke pred ogledalom do razdalje 6 cm, kar vam omogoča enostavno in higienično upravljanje osvetlitve, ne da bi se je dotaknili.

Ali je osvetlitev LED odporna na vlago in paro, ki se pojavlja v kopalnici?

Da, naša ogledala so odporna na vlago in paro, ki se pogosto pojavljata v kopalnicah.

Kakšno barvo svetlobe priporočate?

To je odvisno od tega, kje in za kakšen namen želite uporabiti ogledalo.

Topla svetloba (približno 3000 K) – Je mehka, prijetna, s pridihom rumene barve. Primerna je za sproščujoče prostore, kot sta spalnica ali kopalnica, kjer ustvari prijetno vzdušje.

Nevtralna svetloba (približno 4000K) –Spominja na dnevno svetlobo, zato je idealna izbira za kopalnice. Zagotavlja pristno barvno reprodukcijo in svetlo osvetlitev za podrobna opravila, kot sta ličenje ali britje.

Hladna svetloba (približno 6000 K) – Ima modrikast odtenek in je zelo svetla. Primerna je za območja, kjer je potrebna visoka osvetljenost in kjer želite jasno, ostro svetlobo, na primer v sodobnih kopalnicah ali delovnih prostorih.

Če torej izbirate ogledalo za kopalnico, kjer naj bi bilo glavni vir svetlobe za ličenje ali britje, izberite nevtralno osvetlitev. Če naj bi osvetlitev pri ogledalu služila le kot notranji dodatek, na primer na hodniku ali v spalnici, priporočamo toplo, mehko svetlobo.

Ali je osvetlitev ogledala zadostna? Ali me mora skrbeti, da se med ličenjem/britjem ne bom videl v ogledalu?

Da, ogledalo zagotavlja ustrezno osvetlitev, vendar ne sme biti edini vir svetlobe v prostoru. Njegov glavni namen je dekorativen in namenjen osvetlitvi podrobnosti. Za splošno osvetlitev kopalnice priporočamo, da ogledalo LED dopolnite z glavnim virom svetlobe.

Katera vrsta osvetlitve ogledala je najboljša za ličenje/britje?

Najučinkovitejšo osvetlitev za ličenje/britje dosežete, če izberete osvetlitev po celotnem obodu ogledala.

Ali si ogledalo zapomni zadnjo nastavitev intenzivnosti osvetlitve?

Da, ogledalo si zapomni zadnjo nastavitev.

Če naročim ogrevano ogledalo, kako ga lahko vklopim?

Ogrevalna podloga se vklopi z vgrajenim gumbom na dotik. Standardno ga namestimo na sredino ogledala. Po individualni želji lahko grelno preprogo povežemo z osvetlitvijo LED ali z zunanjim stikalom.

Kako dolgo traja, da se ogledalo zamegli?

Zameglitev se začne umirjati v dveh minutah, v petih minutah pa mora biti ogledalo popolnoma zamegljeno. Za najboljši učinek je priporočljivo, da grelno podlogo vklopite pred prhanjem, da se ogledalo dovolj segreje in prepreči popolno zameglitev.

Ali se ogrevanje ogledala izklopi samodejno ali ga moram izklopiti ročno?

Ogrevalni sistem nima vgrajenega časovnika, kar pomeni, da je treba ogrevanje vklopiti in nato izklopiti ročno.

Ali lahko za ogledalo uporabljam parni čistilec?

Za ogledala PREMIUM lahko uporabite parni čistilec, vendar se izogibajte tovrstnemu čiščenju ogledal STANDART.

Kako je z ožičenjem ogledala? Ali ima ogledalo vtičnico?

Ogledalo ni zasnovano tako, da bi ga lahko priključili neposredno v električno vtičnico. Na zadnji strani ogledala so priključni kabli, ki jih je treba priključiti na napajalni kabel. Priporočamo, da namestitev opravi usposobljen strokovnjak.

Ali je polica, ki jo lahko dodam ogledalu, tudi osvetljena?

Ne, polica ni osvetljena.

Katere velikosti ogledal ponujate?

Ponujamo široko paleto velikosti. Če imate posebne zahteve glede velikosti ogledala, se obrnite na nas po e-pošti.

Ali mi lahko pomagate izbrati pravo ogledalo?

Z veseljem vam bomo pomagali izbrati vaše sanjsko ogledalo. Obrnite se na nas po e-pošti ali telefonu.

Naročila

Ali lahko spremljam status svojega naročila?

Najnovejše informacije pošljemo na e-poštni naslov, ki ste ga navedli v zadnjem koraku naročila. Vaše naročilo bomo potrdili, vas obveščali o njegovem statusu in nazadnje o odpremi in dostavi.

Kako oddam naročilo?

Ponujamo veliko izdelkov, ki jih je mogoče konfigurirati. Ko izberete izdelek, izberite različico velikosti in sestavne dele. Nato samo dodajte izdelek v košarico, izpolnite podatke za obračun in dostavo ter izberite način plačila. Če vam je naročilo nejasno ali imate tehnične težave, se obrnite na nas po elektronski pošti.

Kako spremeniti ali preklicati naročilo?

Spremembo ali preklic naročila lahko opravite v največ 24 urah po ustvarjanju naročila preko e-pošte ali telefona. V trenutku, ko se ogledalo začne izdelovati, naročila ni več mogoče na noben način spremeniti ali preklicati.

Koliko časa traja izdelava ogledala?

Izdelava je odvisna od izbrane vrste ogledala in njegove konfiguracije. Informacije o času izdelave so na voljo v podrobnostih o izdelku.

Niste našli, kar ste iskali? Z veseljem vam bomo odgovorili na vse. Kontaktirajte nas:

 

info@artalo.si

Gor